Odpovídáte na názor k článku Nvidia oficiálně odhalila GPU Turing. Obří 12nm čip, GDDR6, ray tracingové jednotky. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
urcitou podporu nekterych vrstev pocitanych jako RT maji rozpracovanou vsechny 3 velke enginy, UE, Cry a Unity, ono neni treba pocitat vse prez RT, staci i jen cast obrazu
obraz se v enginech delu na pasy a kazdy se pocita zvlast a klidne v jinem case, aby si vyvojari zajistili presne to co potrebuji, treba aby nikdy nemohla v prvnim pohledu zbran zalest treba do steny kdys s ni s postavou prijdeme k te stene, tak se proste ty ruce a zbran pocitaji az jako posledni vrstva, tim jsou vzdy vykreslene jako posledni a tedy v nezalezou, nekde to resi ze postava pri tedetci kolize zbran slozi dolu/nahoru neco, a nekde takto, obraz se da rozdelit na stovky vrstev , je to vesmes hodne podobne z programatorskeho hlediska, jako kdys nekdo treba dela postprodukci filmu, kde je natocena scena na barevnem pozadi, pak se na nej da vrstva s brnenim, na to vrstva odlesku, dalsi hromady vrstev, patrikly a tak dal a dal, az to vypada jak to vidime v kine