Názor k článku Nvidia oficiálně odhalila GPU Turing. Obří 12nm čip, GDDR6, ray tracingové jednotky od Jan Olšan - Normálně se to takhle vykresluje, ale přečti si...

  • 15. 8. 2018 17:02

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Normálně se to takhle vykresluje, ale přečti si pořádně, co SamanCZ píše. Říká, že ta ruka/zbraň se někdy vykresluje poslední proto, aby nemizela ve zdi. A to se ti právě stane, když ji kreslíš jako první. Protože ta detekce kolizí selhává hodně často, takovýto to potápění hlavně/ruky/prsa hrdinky ve zdi je ve hrách docela evergreen. Nebo aspoň bylo, když jsem ještě víc hrál. Když tenhle avatar/předmět v popředí kreslíš zvlášť až nakonec po scéně v dalším passu, tak tomuhle můžeš asi fakt předejít. Takže věřím tomu, že se to tak někdy dělá. A jestli to má SamanCZ z praxe, tak už vůbec není co řešit.