Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Architektura a novinky GPU Turing. Detailní pohled na novou architekturu Nvidie. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 16. 9. 2018 14:17

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Maudite ty seš fakt tragéd. Problém s tebou je, že asi vůbec nechápeš, co sou neuronový sítě, nebo prostě schválně děláš blbýho, aby si mohl držet tu svoji pohádku.

    Supersampling znamená, že na jeden pixel vykreslování se použije víc vypočítanejch pixelů. U antialiasingu taky metody používající supersampling pracujou s vědomostma o geometrickým modelu, aby mohly například dělat SS jenom na hranách.

    Jenže DLSS i DLSS 2X s tímhle nemá nic společnýho. Supersampling se použil JENOM na ten obraz, kterej se používal při trénování.

    Když použiješ DLSS, tak GPU počítá bez supersmaplingu, vyplivne obraz bez AA, a efekt antialiasingu supluje neuronová síť. Ale ta nedělá žádnej supersampling, ta jenom udělá s každým pixelem efekt, kterej se naučila dělat při tom trénování. Je to čistě spatial filtr a nepoužívá na výstupní pixel víc samplů. DLSS ani DLSS 2X neví nic o tom, jakou má scéna geometrii, neví nic o objektech, je to filtr běžící čistě na pixelech. Jako to waifu2x...

    To, že trénovací kvalitní obrazy supersampling používaly, je úplně jedno, DLSS i DLLS 2X ten efekt jenom emuluje. Přijde úplně ohavný, jak demagogicky jseš o tom ochotnej lhát. Jo, to je bez přehánění lež, co tu praktikuješ. Nemám rád, když se sem takový silný obvinění tahají, protože to tu diskusi vyhrocuje, ale ty jsem fakt extrémní případ.

    P.S. A ty tvoje básnš o tom, že to běží na tensor cores, takže něco!!!11one, to s tím nemá co dělat.