Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Kolik stojí ray tracing v GeForce RTX? Detailní fotky ukazují o 22 % větší plochu, ale.... Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 9. 4. 2019 8:42

    TESKATLIPOKA

    SM(stream procesor) obsahuje 64 shaderov a nie 128.

    Nova architektura sa pohorsila vo vykone na plochu a to porovnavam GTX 1060(200mm2) vs GTX 1660 Ti(284mm2) bez Tensor a RT jadier.
    Rozdiel je o 50% viac tranzistorov a o 42% vacsia plocha, pricom vykon narastol len o ~36%(Techpowerup).
    Ked si vezmem, ze GTX 1060 Ti má 3072 FP16 jednotiek(128 FP16 na SM) a 1536 INT32 (64 INT32 na SM), tak si myslim, ze tento narast vo velkosti SM je sposobeny hlavne tymito jednotkami.