vyhodou Nvidie v automotive je to, ze ona dodava komplet celek, tedy ne jen HW, ale i SW, ostatne celej slavnej autopilot Tesly je jen jinak barevnej SW od Nvidie, a pouzivaj ho i dalsi vyrobci jako Volvo, Audi (celej koncern VW), Mercedes, BMW, koncern Chrisler, PSA, a dalsi, a Nvidia ma vyhodu v tom ze to jako jedina dodava cele a ne jen jednu cast
treba Tesla jiz ohlasila ze se od toho trhne a udela si cto cele po svem, ostatne najali si na HW cast Jima Kelera z AMD, ale opet bude mit problem v tom ze to co dnes nazivaji Autopilotem po SW strance jim dodala Nvidia a Tesla dodava jen data z provozu aby se to ucilo, a tim ze Nvidia to chtela vyusivat dal tak se rozkmotrili a behem 3 let si chce Tesla navrhnout vlastni HW i SW, ovsem podle me narazej a Nvidia jim to spocita co se SW casti tyce a spoustu fines co maj patentovanych jim nepovolej
dnes jsou vpodstate jen 3 firmy co se vyvojem autonomniho rizeni zabejvaj, Google, Nvidia a Valeo, a jen Nvidia dodava i HW, takze pokud po Tegre nestekne ani pes, porad tu bude ta druha cast v podobe SW
a to ze Tegra skoncila v lowend ARM trhu snad Huang vysvetlil, nevuideli v tom dostatecne marze na to aby je to zajimalo a vkladali do toho dalsi finance, ostatne na danem trhu si vylamal ucty i mnohem vetsi hrac v podobe Intelu, utratil miliardy na "dotovani" a na z toho akorat ztratu dane divize, ono proste vyjde uplne stejne kdys se proda 100 milionu cipu po $1 a nebo 100 tisic cipu po $1000, je tedy na kazdem jestli se chce pachtit tou nebo onou cestou ;) v pripade PX2 se jedna o 3 cipy v cene nad $1150 za kus, a na letosek se odhaduje dodavka mezi 10 az 40 tisici PX2