No právě. 3Dfx, který ještě o rok-dva zpátky bylo lídr, holt zaspalo, nevydělávalo, mělo zpožděný produkty a špatnej management. V době když zkrachovalo, tak Nvidia už měla GeForce (DX7) generaci, a tam už underdog nebyla, to už IMHO/IIRC měla takovou hmatatelnou dominanci a minimálně byla vnímaná jalo lídr. To myslím začalo už tak minimálně okolo TNT2, které taky bylo také výkonnější/populárnější/oceňovanější a určitě mělo o dost větší prodej než tehdejší konkurence ATI - Rage 128 iirc nebo tak nějak (schválně, kolik lidí to mělo a kolik mělo TNT2/TNT2 M64? Tam ten poměr asi byl úplně drtivej). A proti Voodoo 2/3 myslím bylo TNT2 taky lepší, i když tehdy se asi ještě 3Dfx hodně opíralo o vendor lock-in s Glide API a tím se dokázalo držet (to se vždycky hodí...). ATi, to asi bylo i dost přehlížené až do vydání Radeona iirc.
Teď úplně nevím, jak na tom třeba byla Nvidia tehdy finančně a jestli ten dominantní image byl podložený cash, ale zase když koupila 3Dfx a snad sešrotovala jeho zbylé čipy (pokud to není nějakej hoax), tak asi peníze měla.