Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Her s podporou ray tracingu a DLSS na GeForce RTX přibývá, Nvidia uvádí upíry a Anthem. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 28. 3. 2019 8:58

    Maudit (neregistrovaný)

    Placas kraviny. Nvidia grafiky maji narozdil od AMD hardwarovou podporu pro SMP (Simultaneous multi-projection) a lens deformace. Zaprve tedy renderovani pro dve oci nepotrebuje dvojnasobek vykonu, protoze vetsina objektu ve scene je sdilena a zpracovava se jen jednou. Lens efekty navic umoznuji, aby se nerenderovaly casti obrazu, ktere v headsetu neuvidis (treba rohy viewportu). Takze zadne "je potreba 2x RTX 2080ti" neplati. To plati jen u AMD, ktery silne pokulhava v podporovanych technologiich.