Odpovídáte na názor k článku Her s podporou ray tracingu a DLSS na GeForce RTX přibývá, Nvidia uvádí upíry a Anthem. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
"A podľa mňa sa DLSS celkom slušne vylepšuje, jasné vždy to bude horšie ako natívne a vždy to bude o kompromisu medzi kvalitou a výkonom."
.. hele DLSS zatim ve sve nejlepsi implementaci v Metru se rovna "upscale" z nizsiho rozliseni + doostrovaci filtr. Nic vic. Bohuzel neprinasi zadny novy zasadne lepsi upscale metodu. Implementace v BF5 je tragicka. implementace v SOTR je neco mezi tim. Poloz si otazku..na co mam DLSS, kdyz ji muzu jednoduse nahradit necim co tady existuje a bude to mit minimalne stejne nebo lepsi vlastnosti a je to platformove nezavisle? Ono uz nejde vubec o srovnavani s nativnim rozlisenim.
"A určite by som NV nevyčítal že vyzdvihujú len to čo je dobré, to sa robí vždy alebo si vydel prezentáciu niečoho čo by ukazovalo negatíva ja nie."
.. nejde o to, ze neco v prezentaci vyzdvihnes, to je normalni, jinak by ta prezentace nemela smysl. Jde o to JAK to vyzdvihnes. Pokud si nekdy delal prezentaci pro zakaznika, tak by jsi vedel, ze pokud neco odprezentuijes s velkou slavou a realita je pak o neco jina, tak ti to zakaznik pri nejblizsi prilezitosti omlati o hlavu...