Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Her s podporou ray tracingu a DLSS na GeForce RTX přibývá, Nvidia uvádí upíry a Anthem. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 28. 3. 2019 16:02

    Aznohh (neregistrovaný)

    lol a teď reality check: (s odstupem času ty Mauditovy výroky působí mnohem víc komicky než tehdy :D )
    "
    Maudit 21.8.2018 at 14:06
    Hodne se pletes Redmarxi. V te prezentaci Nvidia predstavila 21 her, ktere buoud RT podporovat de facto od realne dostupnosti Turingu. Co je ale MNOHEM dulezitejsi je, ze ty hry, ktere RT budou podporovat, jsou postavene na velkych a uspesnych enginech, ktere pouziva spousta dalsich her. Diky tomu se RT rozsiri velmi rychle.

    No ale hlavne ten vykon – pokud bude hra vuyzivat RT, tak ty nejnarocnejsi efekty, jako je osvetleni, stiny, prohlednosti, ambient occlusion, atd. bou pocitani mnohem efektivneji nez pred tim (na RT cores) a to s fotorealistickou kvalitou (pujde o skutecny odlesk, stin, atd. a ne o zadnou nahrazku). A to strasne moc ulehi praci klasickym CUDA cores. Narust vykonu u her, ktere boud RT vyuzivat, byt prave ocekaval dost dramaticky. Vsak I Jensen Huang to na prezentaci na konci rekl – RTX 2070 bude o dost rychlejsi nez Titan Xp.

    Podle me ten vykon schvalne taji, aby vytvorili dalsi hype vlnu a pak se na ni hezky projeli.
    "

    https://www.cnews.cz/nvidia-turing-geforce-rtx-odhaleni#comment-192673


    :D :D :D