Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Her s podporou ray tracingu a DLSS na GeForce RTX přibývá, Nvidia uvádí upíry a Anthem. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 28. 3. 2019 16:17

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    No závisí to asi na tom efektu. Já teda osobně fakt moc nemusím takovou tu umělou ostrost, kterou některé filtry dělají. Neměl jsem to rád na videu, na fotkách z digitálů/mobilů nebo na upscalovaných bluray a tady mi přijde, že to taky může vypadat dost děsně (ale musím se podívat po nějakých nekomprimovaných screesnhotech). Takže jsem vždycky preferoval neutrálnější upscaling.

    Určitě by se to dalo naladit tak, aby to vypadalo dobře a bylo to kvalitnější než normální upscaling bez nějakých ztrát detailů a divného zkreslení, pak by určitě DLSS mělo fungovat líp. Ale ty současné verze mi přijdou, že mají ten výsledný efekt koncipovaný hrozně divně a nepřirozeně.

    Ale třeba to většině lidem nevadí a je to tak proto, no...