Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Her s podporou ray tracingu a DLSS na GeForce RTX přibývá, Nvidia uvádí upíry a Anthem. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 28. 3. 2019 16:42

    Maudit (neregistrovaný)

    Skutecnej reality check: Postujes po clankem, kterej mluvi o tom, jak se raytracing dobre rozsiruje, v dobe, kdy uz skutecne je ve vsech velkych enginech ???? (viz nedavne demo Cryteku). Netrvalo to ani rok.

    A samozrejme jsi vynechal ten post, kde popisuju na prikladech (prave na tech shadow mapach) za jakych podminek je raytracing efektivnejsi ???? Zase se ti to nepovedlo, blby co? Muzes jit zas brecet zpatky na svuj pisecek ????