Jo, nikdo neříká, že už tu nejsou obdobně fungující technologie (SVP na počítači a vlastní technologie v každé moderní TV), toto je jen trochu jiný přístup, se kterým zřejmě půjde dosáhnout ještě lepších výsledků.
Je fakt, že skladování třeba filmů s vysokými snímkovacími frekvencemi je poměrně datově náročná věc pro uskladnění.
Já je teda moc nemusím. Ta interpolace snímků má jedno použití - v avisynth se tak dá hodně vylepšit fungování temporálních filtrů :) Ale fór je v tom, že se pak ty fake snímky zahodí. Z mejch skutečností totiž ta inteprolace vypadá hrozně, takže na přehrávání videa se mi to nikdy moc nelíbilo
Jediná naděje asi je, že to oko nebude registrovat, protože ty snimky budou trvat dost krátce. Ale to zase u dopočtu nejen 2x, ale třeba 3x, 4x přestává platit. Pravda, v televizích se na video nahází tolik hrozného postprocessingu, že to stejně detaily pozabíjí a možná to pak ani není poznat :D
Když se výrobci televizorů předháněli ve vysokých frekvencích nejprve 100 Hz pak 200 Hz pak už i 1000 a více Hz.... tak jsem nechápal, jak je to provedené a vždy jsem si představoval, že se dva 50 Hz snímky dělí a dopočítávají (interpolují) na vyšší počet snímků, 4 , 6 a více.... U televizorů toto tedy již bylo nějak řešeno před více lety. U monitorů je situace složitější, protože k takovému dopočítávání je nutné pořešit i input lag.