Názor k článku První GeForce RTX s DXR ray tracingem jsou tu: RTX 2070, 2080 a Ti. Ale za vysoké ceny od Maudit - Zase blbe pochopeno. Raytracing nebude zpusobovat sum, protoze...

  • 21. 8. 2018 0:27

    Maudit (neregistrovaný)

    Zase blbe pochopeno. Raytracing nebude zpusobovat sum, protoze pro kazdy pixel bude pouzity alespon jeden paprsek. I v te prezentaci to bylo zmineno. Pes je zakopany jinde - treba difuze je schopnost materialu odrazet paprsky svetla ruznymi smery, tzn. ten jeden paprsek z obrazovkoveho bodu, kdyz dopadne na trojuhelnik, by se mel zmnohonasobit a mel by se prozkoukam se facto skoro kazdy mozny obraz. Ta redukce paprsku bude probihat prave na tehle urovni, protoze tam se nejvice usetri (pocet paprsku by jinak rostl exponencialne s kazdym odrazem). Nebudou se tedy dopocitavat chybejici pixely, ale pomoci AI se bude zvysovat kvalita informace, ziskane se zmensenym poctem odrazu (opet zmineno v keynote). K tomu jeste dany filtr zahrnuje informaci z prechozich snimku - proto to slovo temporal - a je v tomhle ohledu stabilni (temporally stable). Opravte si to.