Názor k článku První GeForce RTX s DXR ray tracingem jsou tu: RTX 2070, 2080 a Ti. Ale za vysoké ceny od Maudit - To je vtipny (ale klasika u AMD fans)...

  • 22. 8. 2018 18:26

    Maudit (neregistrovaný)

    To je vtipny (ale klasika u AMD fans) jak si Aznoh tu realitu priohnul. Anandtech vubec nepise o nizkem fps, jen to tom, ze se tam semtam ukazaly framedrops. Ale framedrops neni to same, co nizky framerate. Framedrops znamena, ze jeden frame se oproti ostatnim opozdil a to casto byva spis zalezitost veci jako pomalejsiho nacitani modelu na komplexni scene (to se vetsinou pre-loaduje, ale to jeste nemusi byt implementovate), treba kdyz vylezes z jeskyne ven do sveta a najednou se ti zacnou nacitat stromy, hory, atd. a renderovat, treba navic jeste s environmentalnimi efekty. Vetsinou se do mapy davaji zone boundaries, ktere kdyz prekrocis, sputi nacitani dalsi zony. Diky tomu v momente, kdy do ni realne vlezes, uz mas v pameti vsechny textury a modely. Bez toho se vsechno zacne nacitat onthefly a pak z toho jsou framedropy. Anandtech redaktor poctive uvadi framedrops, nedela zadne zavery. Dokonce ve shrnuti na konci pise, ze je to predcasne, ze je jeste mesic do realne dostupnosti ;) Takze presne to, co jsem rikal ja :D Sad, butthurt, crying? oh well. AMD ti treba koupi medvidka!