Odpovídáte na názor k článku První GeForce RTX s DXR ray tracingem jsou tu: RTX 2070, 2080 a Ti. Ale za vysoké ceny. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Opravuje me, jo? :D Takze:
Aznohh 22.8.2018 at 12:50
"Vždyť to vůbec neběží nativně ve 4K, Huang to tam jasně říká, že to je dopočítané z nižšího rozlišení pomocí DLSS."
Maudit 22.8.2018 at 13:23
"Tos to blbe pochopil. LOL"
dom324 22.8.2018 at 16:19
"DLSS je AI trénovaná na vylepšení kvality obrazu – hlavně teda odstranění aliasingu."
Kde tam mluvi o upscalingu? Ja teda ctu "vylepseni obrazu" a "odstraneni antialiasingu". A jestli je DLSS o upscalovani raytracovaneho obrazu, tak proc jsou v tom seznamu hry, ktere maji RT podporu, ale ne DLSS? :D
Asi by to chtelo si neco precist o supersamplingu, Aznohu, at se tu dal neztrapnujes. Supersampling je presnej opak upscalingu. V supersamplingu neco renderujes ve vetsim rozliseni nebo vice pruchody (neboli delas vice samplu pro jeden bod) a pak to pouzijes na presnejsi obraz v nizsim rozliseni. (to je mimochodem presne to, co se deje v raytracingu, kdy z jednoho zasazeneho bodu se trackuje vice odrazenych paprsku - vice samplu)
https://en.wikipedia.org/wiki/Supersampling
Upscaling je naopak technika, jak z mensiho rozliseni udelas vetsi ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/Video_scaler
Delas ze sebe blbce, takze klidne pokracuj :D