Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku První GeForce RTX s DXR ray tracingem jsou tu: RTX 2070, 2080 a Ti. Ale za vysoké ceny. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 22. 8. 2018 21:25

    Maudit (neregistrovaný)

    Opravuje me, jo? :D Takze:

    Aznohh 22.8.2018 at 12:50
    "Vždyť to vůbec neběží nativně ve 4K, Huang to tam jasně říká, že to je dopočítané z nižšího rozlišení pomocí DLSS."

    Maudit 22.8.2018 at 13:23
    "Tos to blbe pochopil. LOL"

    dom324 22.8.2018 at 16:19
    "DLSS je AI trénovaná na vylepšení kvality obrazu – hlavně teda odstranění aliasingu."

    Kde tam mluvi o upscalingu? Ja teda ctu "vylepseni obrazu" a "odstraneni antialiasingu". A jestli je DLSS o upscalovani raytracovaneho obrazu, tak proc jsou v tom seznamu hry, ktere maji RT podporu, ale ne DLSS? :D

    Asi by to chtelo si neco precist o supersamplingu, Aznohu, at se tu dal neztrapnujes. Supersampling je presnej opak upscalingu. V supersamplingu neco renderujes ve vetsim rozliseni nebo vice pruchody (neboli delas vice samplu pro jeden bod) a pak to pouzijes na presnejsi obraz v nizsim rozliseni. (to je mimochodem presne to, co se deje v raytracingu, kdy z jednoho zasazeneho bodu se trackuje vice odrazenych paprsku - vice samplu)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Supersampling


    Upscaling je naopak technika, jak z mensiho rozliseni udelas vetsi ;)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Video_scaler


    Delas ze sebe blbce, takze klidne pokracuj :D