Kdo tady mluví o rychlosti na CPU?
Stejná scéna, v Cycles 6 minut, Eevee 10 sekund, renderováno tuším na 1080 Ti.
A na to, že by RT cores zvládly plně ray tracingovou scénu 20-30x rychleji než Eevee můžeš zapomenout, to je snad ten nejvlhčí sen :D Vždyť to je odhad jak z říše snů, větší stupiditu nikdo neslyšel.
Eevee zvládá render skoro (zas tak blízko k tomu není, ale dá se na to dívat) real time, což je na (nedodělaný) profi renderovací engine super. A vy tvrdíte, že RT cores zvládnou plně ray tracingovou scénu (bavíme se o profi scéně, žádná hra) ještě 20-30x rychleji :D Co se dozvíme příště? Animák od Disneyho vyrenderovaný za 15 sekund?
Vrať se na zem, některé tvé odhady jsou úplně mimo.
A ke kvalitě obrazu - pokud dvě fotky vypadají úplně stejně, ale jedna je vyfocená a druhá vyrenderovaná, znamená to že jedna je hezčí? Ne. Když fake osvětlení vyprodukuje stejnou scénu jako s ray tracingem, je jedno že to osvětlení je fake, protože vypadají stejně.
Eevee samozřejmě nedosahuje kvality Cycles nabo Maya, ale daleko přesahuje úroveň grafiky kterou mají hry s RTX https://www.youtube.com/watch?v=BiWmB8mwP70
Určitě bych netvrdil že RTX představuje kvalitu, které by pomocí rasterizace nešlo dosáhnout.