Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku První GeForce RTX s DXR ray tracingem jsou tu: RTX 2070, 2080 a Ti. Ale za vysoké ceny. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 22. 8. 2018 23:05

    dom324

    Kdo tady mluví o rychlosti na CPU?
    Stejná scéna, v Cycles 6 minut, Eevee 10 sekund, renderováno tuším na 1080 Ti.

    A na to, že by RT cores zvládly plně ray tracingovou scénu 20-30x rychleji než Eevee můžeš zapomenout, to je snad ten nejvlhčí sen :D Vždyť to je odhad jak z říše snů, větší stupiditu nikdo neslyšel.
    Eevee zvládá render skoro (zas tak blízko k tomu není, ale dá se na to dívat) real time, což je na (nedodělaný) profi renderovací engine super. A vy tvrdíte, že RT cores zvládnou plně ray tracingovou scénu (bavíme se o profi scéně, žádná hra) ještě 20-30x rychleji :D Co se dozvíme příště? Animák od Disneyho vyrenderovaný za 15 sekund?
    Vrať se na zem, některé tvé odhady jsou úplně mimo.

    A ke kvalitě obrazu - pokud dvě fotky vypadají úplně stejně, ale jedna je vyfocená a druhá vyrenderovaná, znamená to že jedna je hezčí? Ne. Když fake osvětlení vyprodukuje stejnou scénu jako s ray tracingem, je jedno že to osvětlení je fake, protože vypadají stejně.

    Eevee samozřejmě nedosahuje kvality Cycles nabo Maya, ale daleko přesahuje úroveň grafiky kterou mají hry s RTX https://www.youtube.com/watch?v=BiWmB8mwP70

    Určitě bych netvrdil že RTX představuje kvalitu, které by pomocí rasterizace nešlo dosáhnout.