Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nvidia uvádí GeForce RTX na platformu ARM: ray tracing a DLSS už i na Chrome OS/Linuxu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 21. 7. 2021 12:11

    Alich

    komplik 21.7.2021 at 11:40
    Ja jen rikam, ze kdo neresi obecne "mysove" hry a kazdy jeden FPS, tak na konzole je ve skutecnosti vyber her lepsi (exkluzivky), ale toto je silne subjektivni dle zanru. Za nejakych 14k ma clovek P&P reseni i s HDR a nemusi blbnout s instalacema OS, ovladacu a resit bugisky. Pro nekoho, kdo se v pocitacich nevyzna, je to momentalne (z pohledu vykonu, performance a ceny) bezkonkurencni volba, tak se nedivim, ze AMD investuje tam pred dGPU.
    Ja osobne, ac jsem zacal az na PS3, kde jsem hral v podstate jen exkluzivky, tak s touto generaci jsem hrani na PC skoro opustil. Davat jen za dGPU to same co za, co za celou konzoli (ktera dle meho funguje mnohem lepe nez PC), mi prijde nesmysl. Na MMORPG mi staci silne CPU s iGPU. A mam to stesti, ze nemusim encodovat :D, takze tu AMD a Nvidia hru na nenazrane a predrazene grafiky nemusim hrat ;)