Hlavní navigace

Názor k článku Problémy u Nvidie? Vydala varování o propadu tržeb, prodeje GPU Turing prý zklamaly od Jan Olšan - Já myslím, že naopak ten mix ray tracingu...

  • 29. 1. 2019 17:57

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Já myslím, že naopak ten mix ray tracingu a rasterizace má budoucnost, ještě poměrně dlouhou, i když se třeba jednou ve vzdálenější době opustí.

    Díval bych se na to obráceně - důležitá část hry bude ray tracingová, ale některé části, kde to není tak důležité, se budou moc odfláknout tím, že se tam použije rasterizace jako doplněk. Protože se tak ušetří výkon a ty důležitější části ho budou mít víc pro sebe. Takže myslím, že i v plnohodnotnějším ray tracingu (než jakým jsou ty omezené efekty v BF V) bude mít rasterizace místo. Bude to prostě jedna z dostupných cest výkonnostní optimalizace, jako upscaling z nižšího rozlišení, checkerboard rendering, adaptive shading, použití FP16 a tak dál...
    Je možné, že se od toho upustí protože to zavádí komplexitu navíc, ale přijde mi to jako logický postup.