Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Velké novinky pro Nvidia GeForce: Integer Scaling retro her, Ultra-Low Latency a další. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 21. 8. 2019 15:00

    dom324

    "Toto je stejné i u funkce od AMD (podporuje DirectX 11 a DirectX 9, ale teď to jen na nových Radeonech RX 5700/Navi)."
    Kdepak, Anti Lag funguje na Polarisech a dokonce i na staré Hawaii (R9 290/290X)) Nedivil bych se, kdyby fungoval i na stařičkých HD 7000.
    Takže podpora určitě není omezena jen na Navi - to platí jen pro ten sharpening filter, který je mimochodem moc dobrý. Těším se na alternativu od nVidie, to co měli doteď je oproti AMD CAS slabota (hlavně co se výkonu týče, Freestyle je schopný zkrouhnout FPS o 10%).

    Mimochodem - AMD uvolnilo kód k jejich sharpening filtru (v rámci iniciativy GPUOpen) na GitHub a uživatelé už zvládli vytvořit několik shaderů pro Reshade na základě toho kódu. Kdo by chtěl, může si AMD CAS vyzkoušet s jakoukoliv grafikou.