Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Velké novinky pro Nvidia GeForce: Integer Scaling retro her, Ultra-Low Latency a další. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 22. 8. 2019 20:21

    Maudit (neregistrovaný)

    Samozrejme, ze to je videt. A to i treba na tom starickym Quake II (kterej btw nejsou jen 3 mise - pokud mas na steamu puvodniho Q2 koupenyho, jsou v Quake II RTX verzi odemceny vsechny mise, narozdil od toho, co se snazi tvrdit nekteri cesti pisalkove). Quakovi II dal raytracing novej zivot a kdo tvrdi opak, nejspis ho nehral. Realistictejsi efekty te vic vtahnou do hry. Bez pochyb to neni uzitecny vsude, vsak treba profi hraci hrajou casto na minimalni detaily (ani ne tak kvuli vykonu, ale mene rusivymu vizualu, e.g. Starcraft 2). Raytracing se ted vyplati hlavne u story-based her, kde podpori pribeh, nebo u her kde je vizual dulezitej i z jinych pohledu - treba zes neco postavil a mas z toho radost. Minecraft je kombinace - mining a exploring/cave crawling bude s realnym osvetlenim o dost zajimavejsi, zatimco kdyz postavis treba kopii hradu, bude dojem z ni realistictejsi.