Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 9. 2019 12:46

    vasam (neregistrovaný)

    "Referenční experimentální model, na kterém je temporální DLSS založeno, má mnohem vyšší kvalitu, ale asi při tom vyžaduje vyrazně vyšší hardwarové prostředky a nefungoval by v reálném čase. Ovšem se zvyšujícím se výkonem by se mu postupně příští generace mohlo trochu přibližovat."

    V originálním článku [1] ale píšou trochu něco jiného:
    "Our next step is optimizing our AI research model to run at higher FPS. Turing’s 110 Tensor teraflops are ready and waiting for this next round of innovation. When it arrives, we’ll deploy the latest enhancements to gamers via our Game Ready Drivers."

    Oni ten lepší model plánují nasadit už na současnou generaci. Tím se v podstatě zvyšuje hodnota Turingu během životního cyklu. To je celkem zajímavé... ????

    [1] https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/dlss-control-and-beyond/