Ne, ten experimetnální model nemůžou nasadit do DLSS, protože by potřeboval mnohem víc výkonu. Proto právě vznikla ta zjednodušená verze, o které tam mluví jako "image processsing algorithm".
Ono nedává smysl se u pokusné věci, na které se snažíte zjistit, jak dobré by to až mohlo být, omezovat výkonem, který je dusupný realtime na aktuálních GPU. Tam se budous nažit překonat state-of-the-art v oboru, najít nové triky, jak tu kvalitu vylepšit, a počítat se to bude na serverech při klidně mnohem nižších rychlostech, protože záleží na výsledku, ne na to, jestli to teď TU102 někde utáhne ve hře.
Ale metody z toho se pak můžou adaptovat - přidají se do nich zkratky, omezí se počet neuronů, trochu se slví z té kvality, a může z toho pak být něco realtime. Ale určitě to nebude ten samý model.
Tady je ta relevantní část:
"Leveraging this AI research, we developed a new image processing algorithm that approximated our AI research model and fit within our performance budget. This image processing approach to DLSS is integrated into Control, and it delivers up to 75% faster frame rates."