Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 9. 2019 14:15

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    V originálním článku není řečeno prakticky nic konkrétního, proto se musím domýšlet, o co tam jde. Tady ten citát říká co o technickém fungování? Prakticky nic, teda pokud nechcete dělat závěr, že je to nějaká magie, které smrtelník nerozumí...

    Čekal bych, že vám trošku srazí hřebínek, že se v tom videu doslova říká, že při DLSS na 1920 × 1080 vykresluje grafika při rozlišení 1280 × 720 bodů a pak se toupscaluje. Teda přesně to, co jste tu v debatách pod předchozíma článkama za Boha tvrdil, že se rozhodně neděje a někde ve videu z keynote se v básnickém obrazu tam a tam rozhodně říká něco úplně jiného. Takže velká záruka toho, že teď určitě přesně víte, o čem mluvíte :)

    Ten váš citát je něco podobného - 1. marketing to nějak podává, přičemž se snaží být netechnický pro běžné publikum (a asi zároveň chce, aby to znělo zajímavě), ale je to naprosto nekonkrétní. Z toho, jak to v Controlu funguje proti shimmeringu (a téhle zmínce o temporálním fungování) se ale dá dovodit, jak to asi funguje, což jsem v tomhle článku udělal. Je to částečně na základě zkušeností z oblasti filtrování videa, což ale nakonec je přesně to, co se tu dělá.
    2. Pozor na to, že ten citát je o tom AI experimentálním modelu, ne o DLSS.