Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 9. 2019 14:48

    Maudit (neregistrovaný)

    "že se v tom videu doslova říká, že při DLSS na 1920 × 1080 vykresluje grafika při rozlišení 1280 × 720 bodů a pak se toupscaluje"
    Kde se tam rika neco u upscalovani? V zadnem z tech videi v clanku nic takoveho neni. Tam se jen uvadi zakladni rozdliseni a vystupni po zpracovani DLSS.

    Ten citat je o experimentalni modelu, ktery zacali stavet, kdyz zjistili, ze jiste temporalni artefakty se daji vyuzit k vylepseni obrazu. Je tam podstatna ta cast "temporalni artefakty, ktere by normalne klasifikovali jako chybu". Normalne = DLSS.

    Vymlouvat se opet na marketing a pak to zavrsit: "proto se musím domýšlet, o co tam jde." je opravdu usmevne. Vsechno co rikaji zdroje Nvidie je jen marketing. Huangova keynote je marketing, nescetne Nvidia blogy jsou marketing, Nvidia whitepaper je marketing. Jen Jan Olsan vi, jak to funguje.