Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
DLSS nebere zadny vykon. Vyuziva Tensor Cores. Je to ale krok, ktery se aplikuje po renderingu aktualniho snimku a to stoji cas v render pipeline. Pokud je cas aplikace neuronove site kratsi, nez by byla doba renderovani v plnem rozliseni, zveda se pocet snimku za vterinu. Proto taky neni DLSS podporovane pro mala rozliseni a vyssi FPS - zadne zlepseni by neprineslo.
Kdyz to uvedu v prikladu - rekneme, ze snimek v plnem rozliseni trva vyrenderovat 50ms (20 fps). Snimek v nizsim rozsliseni se renderuje 20ms (50fps) a aplikace neuralni site trva 10ms (20 + 10 = 30ms, ~33fps). Tim se vylepsi framerate z 20 fps na 33 fps pri stejnem vystupnim rozliseni.
Kdyz by ale byl cil ten snimek v nizsim rozliseni - 20ms/50fps a renderoval se jeste z nisiho treba za 12ms (83 fps), byl by vysledek nezadouci - 12 + 20 = 32ms / ~31fps - coz je horsi nez renderovat v nativnim rozliseni. Tady by se framerate dokonce zhorsil z 50 fps na 31 fps.