Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 9. 2019 15:14

    Maudit (neregistrovaný)

    DLSS nebere zadny vykon. Vyuziva Tensor Cores. Je to ale krok, ktery se aplikuje po renderingu aktualniho snimku a to stoji cas v render pipeline. Pokud je cas aplikace neuronove site kratsi, nez by byla doba renderovani v plnem rozliseni, zveda se pocet snimku za vterinu. Proto taky neni DLSS podporovane pro mala rozliseni a vyssi FPS - zadne zlepseni by neprineslo.

    Kdyz to uvedu v prikladu - rekneme, ze snimek v plnem rozliseni trva vyrenderovat 50ms (20 fps). Snimek v nizsim rozsliseni se renderuje 20ms (50fps) a aplikace neuralni site trva 10ms (20 + 10 = 30ms, ~33fps). Tim se vylepsi framerate z 20 fps na 33 fps pri stejnem vystupnim rozliseni.

    Kdyz by ale byl cil ten snimek v nizsim rozliseni - 20ms/50fps a renderoval se jeste z nisiho treba za 12ms (83 fps), byl by vysledek nezadouci - 12 + 20 = 32ms / ~31fps - coz je horsi nez renderovat v nativnim rozliseni. Tady by se framerate dokonce zhorsil z 50 fps na 31 fps.