Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 9. 2019 15:22

    dom324

    Správná otázka není kde je DLSS, ale který obrázek je hezčí :) a pak odkrýt a zjistit reálný názor lidí bez zaujetí.

    Snímek vlevo je víc rozmazaný, ale má lepší vyhlazování hran. Osobně bych se nespokojil s ani jedním obrazem a vyzkoušel bych použít SMAA (režim depth detection, pokud hra podporuje) na vyhlazování hran a CAS (možná i Clarity) jako sharpening filter (všechno dostupné v Reshade) - a na základě toho, zda CAS zvládne obnovit ostrost levého snímku nebo zda SMAA zvládne vyhladit hrany pravého snímku, bych se pak rozhodnul.

    Jinak až odkryjete který snímek je který, zajímalo by mě použité rozlišení obou snímků (z jakého na jaké rozlišení se upscalovalo) a jaký výkon obě metody podávají).