Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Špatně. Nepochopil jste o čem píšu.
DLSS ve videu upscaluje ze 720p na FullHD. V tom se shodneme. Použijme tedy Váš příklad, kdy 720p + DLSS trvá 30ms, 720p 20ms a FullHD 50ms.
Háček je v tom, že já jsem nic nepsal o renderování v plném rozlišení (FullHD, což je těch 50ms). Já jsem naopak psal, že aby bylo možné udělat relevantní porovnání, měli najít rozlišení, při kterém rendering snímku trvá stejně, jako při 720p DLSS - dejme tomu, že je to 900p.
Takže si to schrňme. Máme:
720p - 20ms (50FPS)
720P DLSS - 30ms (33FPS)
900p - 30ms (33FPS)
1080p - 50ms (20FPS)
V momentě kdy se na ty hodnoty podíváte, je jasné, že správné je udělat porovnání mezi 720p DLSS a 900p, protože tyto nastavení mají naprosto stejný výkon (30ms). Jenže nVidia zvolila porovnání 720p a 720p DLSS, kdy více vynikne schopnost DLSS (protože je porovnání nefér). Ještě bych uznal, kdyby v tom videu byly ukázány FPS - bylo by jasně vidět, že DLSS má sice vyšší kvalitu oproti 720p, ale taky stojí výkon (viz těch 50FPS versus 33FPS z Vašeho porovnání - jsou to vyloženě Vaše čísla, pouze jsem je zkopíroval, takže si nestěžujte, že jsou špatná nebo závádějící).