Názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu od Adam Vágner - Tak radši nedomýšlej, to je cesta do pekla.DLSS...

  • 3. 9. 2019 17:47

    Adam Vágner

    Tak radši nedomýšlej, to je cesta do pekla.

    DLSS by nevyhlazovalo to, co vyhlazuje, kdyby to bralo data jen z jednoho snímku. Ve starších implementacích by to neredukovalo shimmering, ale ono ho to redukovalo i tam. A taky by to tolik nemazalo obraz, kdyby to bralo data jen z jednoho snímku. V dnešní době, kdy je nejpoužívanější metoda vyhlazování TAA, by bylo od Nvidie na palici, kdyby se u algoritmu vyhlazování rok omezovala jen na jediný snímek.

    Mrkni na video z F1 2019, kde byla ta implementace DLSS zmršená. Ten obraz by se takto nemazal, kdyby to dělalo DLSS jen na jednom snímku.

    https://www.youtube.com/watch?v=m5jTStG0HwA