Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Tak radši nedomýšlej, to je cesta do pekla.
DLSS by nevyhlazovalo to, co vyhlazuje, kdyby to bralo data jen z jednoho snímku. Ve starších implementacích by to neredukovalo shimmering, ale ono ho to redukovalo i tam. A taky by to tolik nemazalo obraz, kdyby to bralo data jen z jednoho snímku. V dnešní době, kdy je nejpoužívanější metoda vyhlazování TAA, by bylo od Nvidie na palici, kdyby se u algoritmu vyhlazování rok omezovala jen na jediný snímek.
Mrkni na video z F1 2019, kde byla ta implementace DLSS zmršená. Ten obraz by se takto nemazal, kdyby to dělalo DLSS jen na jednom snímku.
https://www.youtube.com/watch?v=m5jTStG0HwA