Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Myslím, že si nerozumíme, jaký propad výkonu myslím.
Vy máte na mysli nárůst výkonu, kdy 4K dá 60FPS a 4K DLSS dá 80FPS (zde je 4K u DLSS myšleno jako cílové rozlišení, vstupní může být něco jako 1600p).
Já mám na mysli "teoretický" pokles výkonu 720p DLSS (720p je vstupní rozlišení, FullHD je výstupní) proti čistě 720p (identická hodnota jako vstupní rozlišení DLSS).
Tudíž mluvím čistě o tomto:
720p (upscale na FullHD) - 20ms
720p DLSS (cílové rozlišení FullHD) - 30ms
Zde dochází k poklesu výkonu (a ano, souhlasím s vámi, DLSS v tomto případě přináší vyšší kvalitu, ale taky snižuje výkon).
Díky tomu je to video co nVidia ukázala missleading - vůbec se nezmiňuje o tom, že levá strana (čistě 720p) má vyšší FPS než DLSS se vstupním rozlišením 720p a výstupním FullHD.
To porovnání mělo být 900p (nebo jiné rozlišení, které podá stejné FPS jako DLSS varianta) proti 720p DLSS s cílovým rozlišením FullHD. Zkrátka aby obě varianty měly stejné FPS a lišila se pouze kvalita.