Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 9. 2019 21:48

    Maudit (neregistrovaný)

    To ale neni ciste 720p. Je to 720p s in-engine scalingem na 1080p proti 720p s DLSS na 1080p. My nevime, co je in-engine scaling. Nevime ani jaky performance hit ma ten in-engine scaling. Muze mit kratsi dobu vypoctu nez DLSS, ale nemusi (zalezi, co dela interne). Navic bude pravdepodobne vyuzivat klasicke jednotky, tzn. muze byt kratsi na vypocet, ale po tu dobu bude jednotky blokovat.

    Ta demonstrace byla hlavne ale o potencionalni kvalite.