Názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu od dom324 - Na tom se shodneme, ale to co jsi...

  • 3. 9. 2019 22:21

    dom324

    Na tom se shodneme, ale to co jsi napsal, je jen teorie - v praxi má ten in engine scaling zanedbatelný vliv na výkon a je vždy podstatně rychlejší než DLSS.

    Hardware Unboxed se tímto dost zajímali u Metra Exodus nebo BF V. Zjistili že 4K DLSS má vstupní rozlišení tuším 1600p nebo 1500p (tohle možná někde uváděla i nVidia/EA), a když manuálně nastavili rozlišení na 1800p-1900p (nevím teď přesně) a použili in engine scaling, tak měli naprosto stejný výkon jako u DLSS.

    Proto je to demo video prostě špatně. 720p dosahuje vyšších FPS než 720p DLSS s cílovým rozlišením 1080p. Správně by to porovnání mělo být 900p (nebo jiné rozlišení) proti 720p DLSS, tak aby obě metody dosáhly stejného výkonu.