Názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu od Adam Vágner - Já o tom nevím o moc víc než...

  • 3. 9. 2019 22:41

    Adam Vágner

    Já o tom nevím o moc víc než ty. Je to pro mě stejný blackbox. A obecně o neuronových sítích vím v podstatě jen to, že existují.
    Ale už od uvedení žiju v tom, že to DLSS využívá i okolní snímky, nedohledám, kde jsem na to byl, nedohledám, kdy jsem na to byl, protože už jsem k tomu nějaká videa a texty nakoukal, mám to tak zafixováno, ale nejsem schopný to odcitovat. Možná to byl právě ten whitepaper výše. :)
    U DLSS v F1 2019 o tom vím proto, že jsem to chtěl testovat a narazil jsem (a pak to řešil s Nvidií). Patch zatím není, nějaké interní buildy, kde to bylo opravené, měla Nvidia už před pár týdny, ale asi to teď testují trojnásob, než to znovu vypustí ven. A nejspíš se to snaží i dotlačit do maximální kvality.