Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 9. 2019 22:52

    Maudit (neregistrovaný)

    Muj citat jasne mluvi o TAA, tzn. temporal aliasingu. Ale v zapeti mluvi o tom, ze stejnej problem se oni snazi resit pomoci AI, tzn. DLSS. A ja ti nevim, ty mi tu porad tvrdis, jak to v tom nevidis, i kdyz jek je videt nejen podle me je to ocividny.

    Zatimco kdyz ja se zeptam, kde je v tom whitepaperu cokoliv, byt jedina zminka, o tom, ze DLSS je spatial technika, nebo o tom ze DLSS je upscaling, nikdy nedostanu odpoved. Zadna zminka o upscalingu nebo spatial filtru tam u DLSS neni. Ani jednou tam ty slova nejsou. Doporucuju zkusit full text search.

    A tak se ptam, kdyz co tvrdim ja, ma byt jen "mozna" (z tvyho pohledu) zaklad v tom whitepaperu a mluvi o tom i ty blogposty a Huang v keynote (coz opet podle tebe je marketing), zatimco o tve alternative nikde v materialech Nvidie neni ani slovo - na zaklade ceho je tvoje vysvetleni spavne a moje spatny, "což už je teď doufám nesporný" podle tebe?