Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 4. 9. 2019 1:29

    JirkaK

    Vlevo je nativní 2560x1080, zvětšený výřez na 150%
    Vpravo je DLSS 1707x720 do nativního, opět zvětšeno.

    Při zapnutí DLSS se vypíná MSAA, vlevo je 4xMSAA, v pravo jen DLSS.

    Vlevo hra běží v průměru řekněme 45 FPS - rasterizace i RT na max. Vpravo běží typicky 65-70 FPS, opět plná rasterizace+RT, tady ale chybí MSAA který se automaticky vypne a nejde zapnout.