Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 4. 9. 2019 2:51

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Já beru jako hlavní pramen ne casual marekting, ale whitepaper, v kterým to je popsaný. Ten s tebou nesouhlasí, ať to překrucuješ jak chceš a okecáváš jak dlouhým příspěvkem chceš.

    F1 je novější než ten whitepaper, a už jsem výš napsal/uznal, že tam to temporální je. Ale to neplatí pro ty hry a implementace, o kterých píše ten whitepaper a kterých jsme se bavili mnohokrát předtím.

    "Co je to inference u neuralni site prece vis. Tak proc predstiras, ze to v ty vete jako neni? "

    Protože fakt není.

    "Inference pouzije jednak externi vstupy (to jsou ty lower input sample count) a pak vyuzije informaci, obsazenych v te samotne siti (neboli co se naucila)."

    Ano, popsal si upscaling pomocí neuronální sítě. To, že se používá neuronální síť, na věci nic nemění. V té neuronální síti nejsou bezeztrátově uložené snímky v nižším rozlišení, jen natrénovaný interpoátor, který provádí UPSCALING určitým způsobem. Koho tu chceš oblbovat?

    Plácáš úplný irelevantní nesmysly, já o koze on o voze atd. Myslím, že ti to zase začnu mazat, protože to je irelevantní spam, kterej se tváří jako vyvracení mýho příspěvku, a já kvůli tomu musím reagovat, ale přitom je to úplně prázdná blbost, která nedává smysl. A debata půjde zase kolem dokola, furt budeš postovat čím dál větší blbiny skákat sem a tam, a nikdy neuznáš, že se můžeš (a tady to IMHO fakt nastalo) mýlit. A kvůli tomuhle jsem vzhůru skoro ve tři ráno, ježkovy zraky.