Názor k článku Lepší kvalita DLSS: ve hře Control má Nvidia temporální stabilizaci proti shimmeringu od Maudit - "Protože fakt není."“DLSS allows faster rendering at a...

  • 4. 9. 2019 3:25

    Maudit (neregistrovaný)

    "Protože fakt není."
    “DLSS allows faster rendering at a lower input sample count, and then *INFERS* a result that at target resolution ”

    "V té neuronální síti nejsou bezeztrátově uložené snímky v nižším rozlišení"
    To mi vkladas do pusy, ale nic takovyho jsem nikdy netvrdil. Jak funguje autoencoder, ze se uci features, jsem tu psal uz mockrat.

    Vzhledem k tomu, ze vyhrozujes mazanim, tak se podme domluvit, jak Adam Vagner navrhnul, a zkusime poslat otazky Igoru Stankovi. At to dopadne tak nebo onak, bude to dobrej material pro clanek, ne snad? Ty se me zbavis, budeme vedet jak to je - pohoda :) Ja se pokusim Adama kontaktovat kazdopadne, at uz se chces pridat nebo ne, protoze mi to prijde jako dobrej napad. Je to na tobe.