Tyjo, tak tohle je tedy něco. Až z této newsky jsem zjistil, že proběhla svolávací akce na tablet kvůli baterii.
Nejlepší na tom je, že o té předchozí akci vůbec nevím! Což mě jako majitele kusu, kterého se svolávací akce týká poněkud štve. To sakra nemohli dát nějak vědět přes push notifikace, mailem nebo jakkoliv jinak? Když si vezmu v kolika různých odběrech mě má nvidia registrovaného, tak mě to teď dost nasr..štvalo. Jdu reklamovat!
A zajímavá věc, z nabídky alzy tablet jednoho dne záhadně zmizel (říkal jsme si proč, vyhovaval mi, chtěl jsem
koupit druhý. Teď se to zdá jasné...) a že by dali svým zákazníkům vědět, že je něco špatně, to taky ne. :/
svejm zakaznikum davala vedet jak Nvidia emailem, tak Alza emailem, takze si bud nectes email a nebo ti to spadlo oboje do spamu ;) v pripade Alzi me to do spamu na gmailu spadlo, v mediich to bylo rozebrane taky okamzite v nekolika clancich snad na vsech webech o IT co znam
mimochdoem ten prvni Shield tablet ktery Nvidia zpet nechtela me dodnes normalne funguje dal, takze mam dva :D cekal jsem ze probehne neco jako killswitch na dalku, ale dodnes jede uplne normalne :)
No, jestli to spadlo do spamu už dnes nezjistím. Každopádně včera večer jsem vyplnil formulář, tak se uvidí. Tablet funguje normálně, tak předpokládám, že ač byla vadná serie, tak ne všechny kusy. Jinak už by asi za tu dobu byl problém, nabíjí se někdy i dvakrát denně.
Osobně bych čekal nějakou notifikaci na samotném shieldu, miniaktualizace s popup oknem třeba...