Moc tomu nevěřím. Podniky mají slevy mimo jiné i z důvodu, že operátor neřeší fakturaci jednotlivých karet a nemusí se o každého starat zvlášť. Nic z toho by v tomto případě, jak je v článku uvedeno, neplatilo a operátorům by se to myslím nijak nevyplatilo. Pokud na sebe dTest nevezme roli šedivky nebo virtuála, který se o tohle vše bude starat, tak je to podle mě odsouzeno k zániku a je to jen zviditelnění dTestu.
Myslíš že když nějaký virtuální operátor, kde pracuji myslící lidi, kteří nejsou pažraví a kterým semtam přibude nějaký ten zákazník, nesahne po příležitosti, když mu někdo jenom tak prihraje najednou 100 tisíc lidí? ;-) Velká trojka asi ne, ti mají kartelovou dohodu a hejlů co jim ty jejich nesmyslné peníze zaplatí je pořád dost, tak to nemají zapotřebí, ale někdo menší kdo nemusí živit aparát budižkničemů? Proč ne?