O2 Guru jste již mohli zahlédnout na internetových stránkách operátora či na YouTube, kam byla umísťována různá informační videa. Nyní se však s odborníky můžete setkat i osobně, od dubna jsou k dispozici na třiačtyřiceti prodejnách O2. Příští měsíc jich bude ještě o osmdesát víc. Předností těchto odborníků dle operátora je především, že nemluví technickým jazykem, ale jsou problém schopni vysvětlit „lidsky“.
Operátora k tomuto kroku donutily především výsledky průzkumu společnosti Datank, které ukázaly, že pouze pětina českých uživatelů využívá všechny možnosti svého přístroje. Přitom 40 % majitelů smartphonů svůj přístroj využívají nejčastěji jen k telefonování či posílání SMS zpráv. Navíc majitelů chytrých telefonů bude nadále přibývat, O2 očekává, že letos jejich prodeje budou tvořit až 75 % všech prodejů mobilních telefonů v České republice.
A s tím souvisí i zvýšené množství dotazů zákazníků: „Během posledního roku došlo k zdesetinásobení počtu dotazů v našich call centrech, jež se týkají chytrých telefonů, zejména nastavení internetu v mobilu či konfigurace MMS. Nejen to nás vedlo ke zjištění, že na českém trhu stále chybí odborníci, kteří by lidem pomohli a zároveň je inspirovali k využívání nových technologií. Chceme veřejnost přesvědčit, že O2 prodejny jsou jedinečným místem, kam si lidé mohou zajít pro radu nebo pomoc s nastavením přístroje nebo aplikace, kterou právě využívají," uvedl Jiří Dvorjančanský, ředitel Divize marketing společnosti Telefónica Czech Republic.
Osobní setkání s O2 Guru si můžete zarezervovat na internetové stránce www.o2.cz/guru. Není to však povinné, můžete na prodejnu přijít kdykoliv. Zde však není jistota, zda vás u odborníka nepředběhne nějaký jiný zákazník.
Zdroj: TZ