Potřebujete komunikovat s O2? Otevřelo se chatu přes WhatsApp

8. 10. 2020

Sdílet

 Autor: logo: O2 | koláž: Petr Urban / Cnews

Tuzemská dvojka na poli poskytování mobilních telekomunikačních služeb usnadňuje komunikaci zákazníků a zákaznic s informační linkou. Nově se tak informací nebo podpory ze strany do O2 domůžete přes oblíbený komunikátor WhatsApp. Konkrétně můžete touto cestou chatovat. Jeden operátor prý zvládne obsluhovat až tři textové konverzace najednou. Do chatu se můžete nechat přesměrovat z infolinky. Když čekáte, až váš hovor přijde na řadu, můžete tímto krokem zrychlit řešení svého problému. O2 poukazuje na to, že obě strany mohou v chatu sdílet dokumenty. Navíc zůstává k dispozici historie, což může komunikaci zefektivnit – operátorky a operátoři např. nemusí pokládat znovu stejné dotazy.

Využijete možnost komunikovat s operátorem přesa WhatsApp?

Kromě zmíněné infolinky se do chatu přes WhatsApp dostanete rovněž skrze adresu wa.me/+420720720155 nebo přímo pomocí telefonního čísla 720 720 155. Rovněž můžete na mobilu naskenovat kód QR, viz obrázek níže. O2 uvedlo, že službu spustilo již v září a využilo ji skoro 1 200 lidí.

S O2 teď můžete komunikovat přes WhatsApp S O2 teď můžete komunikovat přes WhatsApp

Zdroj: tisková zpráva