ukončilo první čtvrtletí 2018 s výnosy 9,2 miliardy korun, o tři desetiny procenta nižšími než loni. Provozní zisk EBITDA činil 2,6 miliardy (2,9% růst) a čistý zisk 1,3 miliardy (3,4% růst). Firmu těší především rostoucí příjmy mobilní divize a slovenské pobočky, naopak výnosy z fixních služeb klesají.
Operátor meziročně nabral 30 000 nových mobilních zákazníků a celkově jich má 4,95 milionu. Více než dvě třetiny z nich využívají paušály, zbytek tvoří předplacenky. Na Slovensku si O2 připsalo 52 000 nových zákazníků a celkově posílilo na 1,16 milionu.
Velký zájem je prý o balíčky O2 Spolu kombinující až čtyři SIM karty s více daty, pevný internet a televizi, konkrétní čísla ale operátor nesdělil. Díky novým tarifům i hromadným balíčkům ale meziročně vzrostla datová spotřeba o 140 %. Bylo to přitom O2, které dlouhodobou stagnaci nabídky mobilních dat obhajovalo tím, že lidé více dat nevyužijí.
O2 se nedaří zastavit propad pevných linek. Klasické telefonní služby využívá 583 000 zákazníků, o 14 % méně než před rokem. O 6 % poklesl také počet zákazníků xDSL internetu, aktuálně O2 spravuje 718 000 přípojek. Dvě třetiny z nich už běží na VDSL. V lokalitách bez šance na upgrade sítě operátor nabízí pevné připojení přes LTE.
Daří televizní službě O2 TV, 9% růst znamená 243 000 zákazníků, z nichž 36 000 si platí doplňkovou službu Multi, aby mohli TV sledovat na více televizorech.
Další informace o výsledcích O2 najdete na Euru v článku O2 zvýšilo zisk na 1,3 miliardy.