Tak ta zmínka o Onedrive for business mě pobavila.... Máme několik stovek licencí Office 365 myslím E3 a rozchodit Ondedrive for business je uplná parodie.... Na některé stroje se nainstaluje jen obyčejný Onedrive, na jiné Ondedrive a Onedrive for business a někde jen Onedrive for business. Na některých strojích následně funguje jen ta byznysová verze, jinde jen klasický. A když jsem chtěl na jednom stroji přehodit v business verzi umístění toho adresáře, automaticky se mi to předělalo na obyčejný Onedrive...
Je to neuvěřitelný polotovar, co se ani nedá srovnat s Google Drive nebo Dropbox... Třeba ještě další fórek - chci nasdílet adresář tak, aby se uživateli klasicky stahoval jako složka se kterou může pracovat, nikoliv jen online.... Pro google drive trivialita.... Ale pro Onedrive??? Business verze to pravděpodobně neumí vůbec a ta klasická - cvičně jsem zkusil mezi uživateli a výsldkem je, že nejde nasdílet přimo tu složku, ale musím vytvořit adresář nad ní, ten nasdílet a následně u druhého uživatele můžu dát synchronizovat ty adresáře... přímo ten hlavní nejde.... Naprosto nepochopitelný paskvil....