Opera padá vinou SkyDrive. Microsoft problém ve své službě napraví

14. 11. 2012

Sdílet

 Autor: Redakce

Nejen desktopové aplikace mají chyby, rovněž ty webové nemusí vždy pracovat správně. Jen si toho v jejich případě tak často nevšimneme. Bývají odladěnější, poněvadž neběží na našem počítači, ale kde na vzdálených serverech. Problémy s desktopovým softwarem zapříčiňují různé kombinace hardwaru, ovladačů, verzí systémů, programů a doplňků. Zařídit, aby webová aplikace pracovala, jak má, je proto jednodušší. Chybička se někdy navzdory tomu vloudí a stalo se to také cloudové jednotce SkyDrive.

Před několika dny bylo zjištěno, že SkyDrive způsobuje stoprocentní vytížení procesoru. Server do počítače posílá nuly. Více než dva miliony nul se nachází rovnou ve zdrojovém kódu. Na vině tudíž není zlobivý JavaScript ani neposlušný zásuvný modul. Jednoduše řečeno, chybu hledejte přímo pod kapotou SkyDrive. Nejvíce problém postihuje Operu. Ta se z tolika nul obvykle posadí na zadek, takže jí musíte resuscitovat. To znamená, že zamrzne a maximálně vytěžuje procesor.

 

Musíte ji proto shodit. Ještě, že umí obnovit předchozí relaci, že? Fakt, že v Opeře nelze ani prohlížet fotografie uložené v cloudové službě, se naštěstí brzy stane historií. Problém se týká také Firefoxu, z nějakého důvodu však v jeho případě nedochází k totálnímu zamrznutí. Platí to i pro Internet Explorer. Opera hodlá chybu ošetřit na své straně, je ostatně patrně jediným prohlížečem, který kompletně zamrzá, na řešení nicméně pracuje i Microsoft.

bitcoin školení listopad 24

Opera padá kvůli SkyDrive
Opera padá kvůli SkyDrive; Foto: Hallvord R. M. Steen

Zdroj: miscoded via FavBrowser.com | The Next Web