Názor k článku Zákazníci budou mít navrch před operátory (aktualizováno) od Saruman - s tím opatrně, každá mince má dvě strany....

  • 31. 10. 2019 12:04

    Saruman (neregistrovaný)

    s tím opatrně, každá mince má dvě strany. Bohužel někteří spoluobčané mají tendenci vidět jen výhody, to co je nevýhoda to už nezájem. Třeba to že pro IČO zákazníky je záruční doba pouze dvanáct měsíců. A dalo by se pokračovat.
    Fascinuje mě žlučovitost některých jak závidí, nejvíc se to projevuje v lokálním maloobchodě, co jsou někteří schopni říci zůstává rozum stát. Přitom je ohromný rozdíl mezi zaměstnancem co si udělá svoje, odpíchne odchod + má klid a mezi člověkem co dělá sám na sebe nebo řídí samostatně pobočku s komplet zodpovědností. V tom se pak jisté drobné výhody docela i ztrácí.