„Nejsme první dopravní podnik v ČR, který přišel s Wi-Fi připojením k internetu pro cestující ve vozidlech. Jsme však první dopravní podnik, který zároveň přišel s tak komplexní vlastní aplikací, a kterou budeme dále rozvíjet podle potřeb cestujících,“
No řekl bych, že méně PR-sluníčkově a více pravdivě by ta věta měla znít:
„Nejsme první dopravní podnik v ČR, který přišel s Wi-Fi připojením k internetu pro cestující ve vozidlech. Jsme však první dopravní podnik, který ji podmiňuje instalací bloatware, který bude nadále upravovat podle potřeb vlastních telemetrik a jiného sledování uživatelů."
Aby se jim ta vějička na internetové závisláky neprodražila. Ale je pravda, že data posbíraná z té aplikace budou asi dražší než platba za připojení vozů, když stejně chtějí měřit a ihned odesílat data z vozů. Každopádně by mě zajímalo, za jak dlouho budou v Ostravě zdražovat jízdenky. Infrastruktura na tyhle šmírovací IoT hračky je vždycky drahá.
43 milionů na 5 let. Samotná Wi-Fi se z toho ale nedá vytrhnout, je v tom hromada dalších systémů. https://www.cnews.cz/ostrava-mhd-tramvaje-autobusy-wi-fi