Outlook.com má už 60 milionů uživatelů
Microsoft během upgradu zachová veškerou poštu, nastavení, filtry, kontakty atd. I adresu @hotmail si budou lidé moci nechat. Firma zároveň v mnoha zemích rozjede kampaň na podporu nového pošťáka. Pokud nechcete čekat, můžete na Outlook.com přejít hned, stačí se přihlásit zde.
Outlook.com dostal podobný vzhled jako ostatní nové produkty Microsoftu. Do rozhraní Metro ale tvůrci ještě nepřevedli kalendář, který je už roky stejný. Microsoft ale propaguje spíš samotnou poštu a práci s kontakty, které lze synchronizovat se sítě Facebook, Twitter nebo LinkedIn. Uživatelé si prý velmi pochvalují lepší antispamové filtry. My zase oceňujeme, že Outlook.com je stále bez reklam. Což se asi změní, jakmile všichni uživatelé přejdou a skončí Hotmail.
Nová kampaň na podporu webového Outlooku
Kampaň už vlastně ostartovala. Microsoft se poslední měsíce neustále vymezuje vůči Googlu a jeho Gmailu. Nezapomíná uvádět, proč je Outlook.com lepší nebo bezpečnější a dělá všechno proto, aby lidé přešli na druhou stranu. Dříve byl Hotmail největším freemailem světa, ale loni jej podle odhadů přestihl právě Gmail.
" width="560" height="315" frameborder="0">
" width="560" height="315" frameborder="0">
Zdroj: Microsoft