Než se podíváme na graf se slabší GeForce GTX 560 Ti, tak bude ke grafu podat trochu vysvětlení: testováno je v rozlišení 1920 × 1200 px, pro SLI potom v 2560 × 1600 px, vše pod Windows 7. Chválím uvedení absolutních čísel (fps) namísto procentního grafu (a ještě obyčejně s nulou posunutou na 80 nebo 100 %).
Nevím, co přesně se dělo v Dragon Age II, ale prezentované 4,5násobné zrychlení i na jednočipové GTX 580 zní až trochu neuvěřitelně. Nejspíše v této hře dělaly dosavadní ovladače GeForce něco špatně.
Na počet majitelů počítačů s 3D Vision Surround (dvě GeForce v SLI nebo duální GeForce plus tři 120Hz monitory) by mi v naší republice zřejmě stačily prsty horních končetin, přesto stojí asi za zmínku, že ve hrách série Call of Duty nebo Leaft 4 Dead došlo až k násobnému zrychlení.
K 3D Vision se váže i podstatné zrychlení 3D zaměřovače ve hrách na Source engine. Ten je tedy nejen vykreslován ve správné hloubce (to už bylo), ale nemusíte se bát vysokých propadů výkonu. 3D Vision můžete nově používat také v okně a nejen v celoobrazovkovém režimu jako doposud. A to i se zapnutým prostředím Windows 7 Aero. 3D Vision profil byl vytvořen pro hry Homefront, Test Drive Unlimited 2 a dokonce ještě nevydané hry Duke Nukem Forever, Portal 2 a Section 8: Prejudice. Ty z vás, kdo Richard Burns Rally považují za stále nepřekonané PC rally, určitě potěší 3D Vision profil i pro tuto dnes už starší hru.
Novou funkcí ovladačů je Nvidia Update. Aktualizační služba zabudovaná v ovladačích vám dá vědět, jakmile jsou novější WHQL certifikované ovladače k dispozici a nabídne vám stažení.
Zdroj: GeForce.com