Tak hlásim, že hw akcelerovaný scheduling podporuje aj predošlá generácia nVidia, na snímke obrazovky je GTX 1080Ti :
https://mirovl.rajce.idnes.cz/GTX_1080Ti/1443781800
Aktualizace Windows 10 z května 2020 je na cestě. Až bude pro vaše zařízení připravená, zobrazí se dostupná aktualizace na této stránce.
Windows 10, verze 2004 a Windows Server, verze 2004
Aktuální stav k 16. červnu 2020
Windows 10, verze 2004 je k dispozici pro uživatele se zařízeními se systémem Windows 10, verze 1903 a 1909, kteří se manuálně snaží vyhledat „Zkontrolovat aktualizace“ prostřednictvím Windows Update. Pokračujeme v postupném přístupu k počáteční dostupnosti, protože posloucháme, učíme se a přizpůsobujeme se. Dnes pomalu začínáme trénovat náš proces založený na strojovém učení (ML), který se používá k inteligentnímu výběru a automatické aktualizaci zařízení, která se blíží ke konci služby. Doporučený stav údržby je pololetní kanál.
jop, občas i Nvidia přijde s něčím dobrým. Sice zatím prý uživatelé nopoznají rozdíl, ale určitě krok správným směrem.
Akorát pokud to vydají obě firmy skoro ve stejný čas (+/- týden), tak to asi nebude díky Nvidii, protože taková fíčura trvá, než ji odladí...
Ale nad DLSS 2 to nemá, to se mi zatím od Nvidie líbilo nejvíc (verze 1 byla katadtrofa, ale dvojkou to opravili).
ty si ani do huby nevidíš... OT používáš hlavně ty, proto se podivuji, že tu nejsi první a neobdivuješ.
Pokud chceš důkaz, tak si přečti svůj komentář přímo ze včerejška o porovnávání výkonu přenosných počítačů a ty úplně OT:
c.k. polni marsalek 25.6.2020 at 11:15
Paráda, co drží Koduri v pracke, AMD to bude mať hodne ťažké až vstúpi Intel na trh GPU, už momentálne strácajú trhový podiel…
https://videocardz.com/newz/raja-koduri-teases-intels-xe-graphics-family
Takže ty se nauč diskutovat k tématu - aneb káže vodu a pije víno - sám to dělá, ale ostatním to vytýká.
vyzkousel jsem a defakto nula prd, dival jsem se na fora a lidi se zatim teprve dohaduji kde vytvorit bottleneck aby se to dalo otestovat, poradne nikdo nic nevi, zatim to vypada, ze to bude dobry mozna pro budouci hry, ale ted to vsechno bezi defakto stejne a asi by to musel nekdo fakt otestovat s uzkym hrdlem at uz CPU, oseknutou PCIE nebo DDR shodit na 2133 nebo neco na ten zpusob, aby to hodilo vic nez 0-2%, momentalne to nema efekt co by stal za rec
Možná to ještě trošku potřebuje ladit, tady v tomhle rychlém testu to byla spíš plichta https://www.tomshardware.com/news/gpu-hardware-scheduling-tested
(I když to je test FPS, ne latence a responsivnosti, takže tam možná je v pořádku, že je výsledek +-0)
Mám potvrzeno že situace s podporou HAGS bude obdobná jako s uváděním podpory předchozích features jako Radeon Image Sharpening, Integer Scaling, Radeon Boost apod. To jest nejprve podpora pro aktuální řadu a později starší u kterých je podpora možná.
Zajímavější bude až MS konečně vydá k HAGS blogpost a KB ať taky konečně víme co to vlastně má přesně dělat :)